Chat uitbesteden

Chat uitbesteden

We zorgen voor een hogere conversie op uw site door het actief stellen van vragen. Doordat bezoekers van uw site meteen contact op kunnen nemen met een écht persoon groeit de conversatie. Ons dedicated team zorgt ervoor dat zij ruim kennis heeft van uw producten en processen om zo de klant zo snel en goed mogelijk te helpen.
Dit resulteert in meer conversie, meer leads en een vermindering van inkomend mail- en telefoonverkeer. Daarnaast leidt adequate informatievoorziening tot een verhoging van de klanttevredenheid.

Dit bieden wij

Chat is dé manier om conversie te realiseren.

  • Een bezoeker in uw webshop kan er baat bij hebben om geholpen te worden door een echt persoon via de chat. Dat zorgt voor een hogere tevredenheid van de bezoeker. De conversie stijgt tot wel 4 keer!
    Onze medewerkers worden getraind in uw producten, diensten en processen om de bezoeker zo goed en duidelijk mogelijk te helpen. Ze hebben niet in de gaten dat uw chat is uitbesteedt!

Genereer leads door bezoekers de gewenste informatie adequaat en snel te leveren.

  • Doordat bezoekers snel en vakkundig geholpen worden door een écht persoon zijn ze sneller genegen om contactgegevens achter te laten. Er is zelden een bezoeker die zijn of haar gegevens niet wil achterlaten. 

Door de inzet van chat wordt het inkomend telefoon- en e-mailverkeer sterk verminderd.

  • Door de beantwoording van eerste en tweedelijns vragen via chat wordt de belasting op de telefoon en e-mail dramatisch verminderd. Een consument bezoekt vaak eerst de website voordat men een e-mail stuurt of telefonisch contact op te nemen. Door de vragen van deze consumenten meteen via chat te behandelen wordt druk op uw interne organisatie sterk verminderd.

Chat via uw website zorgt ervoor dat u tot wel 24/7 effectief bereikbaar bent.

  • Ons chat-team is 24/7 georganiseerd om de behoefte in te vullen van verschillende klanten en merken om dag en nacht bereikbaar te zijn. Klanten bezoeken uw website vaak ‘s avonds of in het weekend. En juist dan is het belangrijk om uw bezoekers vakkundig en snel online te kunnen helpen.

    Chat uitbesteden is voordelig!

    • Het uitbesteden van communicatie met (potentiële) klanten kan worden gezien als een risico. Daarom kiezen organisaties er soms voor om chat te laten uitvoeren door de toch vaak al druk belaste klant contact teams. Dat zorgt voor een hogere werkdruk en het aannemen van extra personeel. Het opvangen van piekbelasting is daarmee echter niet georganiseerd waardoor uw organisatie op kritieke momenten onbereikbaar is.

    Neem meteen contact met ons op